Här har vi samlat de vanligaste frågorna. Hittar du inte ditt svar här är du välkommen att vända dig till vår kundservice.
Kan jag avbeställa min order?
Hör av dig till kundservice så fort som möjligt om du vill avbeställa din order. Om beställningen redan är behandlad kan vi tyvärr inte makulera ordern.
Hur lång ångerrätt har jag på min beställning?
Du har alltid 14 dagars ångerrätt efter att du mottagit din beställning. Ångerrätten gäller endast obrutna förpackningar.
Hur returnerar jag en vara?
Ta kontakt med kundservice och skicka med ditt ordernummer så får du information om hur du går tillväga med returen.
Hur länge finns mitt paket kvar hos ombud?
Vanligtvis finns ditt paket kvar hos postombudet i 14 dagar innan det returneras till oss. Viktigt att du hämtar ut ditt paket i tid annars tas en administrationsavgift på 149kr ut.
Hur lång leveranstid har ni?
Beställningen skickas inom 1-3 vardagar. När vi hanterat ordern så tillkommer frakttid från Postnord, som vanligtvis är 1-3 vardagar.
Vilka betalnings alternativ har ni?
Vi erbjuder möjligheten att säkert betala med Klarna Check-out. Där kan du välja att betala med kort, faktura eller swish.